PURE ogameforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PURE ogameforum

ogame is a fictional futuristic web-browser game
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 van PUREac naar PURE

Ga naar beneden 
+4
Floating Jet
boomstronkje23
squashfreak
Osiris
8 plaatsers
AuteurBericht
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 19, 2007 7:09 pm

In dit topic zullen de voorwaarden besproken worden om van de academy door te stoten naar de main.

Ten eerste is de promotie op basis van je puntenaantal, dit minimum ligt nu vast op 150K punten.

Dan is er nog een tweede mogelijkheid, ongeacht je aantal punten, dit op basis van verworven vaardigheden.

deze vaardigheden zijn:

* basisvaardigheden:

1) veilig saven

2) aanvalsvloot timen op je recyclers

3) saven binnen de 15 seconden

4) 10raids uitzetten

5) 1miljoen puin maken (enkel puin van de verdediger telt mee)

Als wing-member zul je deze vaardigheden moeten beheersen. Pas als je al deze vaardigheden onder de knie hebt, zul je mogen deelnemen aan de volgende proeven. Je zal dan de rank van Rookie meekrijgen.

** gevorderde vaardigheden:

6) Phalanxhit timen.

7) een aanval vertragen.

Cool een AGS maken met een ander alliantielid

9) saven binnen de 10 seconden

10) 1.5 miljoen puin maken (enkel puin van de verdediger telt mee)

Als je deze vaardigheden beheerst, mag je naar de main en krijg je de rank van Advanced.

*** Expert-vaardigheden

11) een ninja doen en ondertussen je online-status verborgen weten te houden

12) alle onderzoeken af hebben (incl Graviton)

13) TOP 100 vloot

14) een aanval vertragen + spioneren op het oorspronkelijke ogenblik van aankomst

15) 2 miljoen puin maken (enkel puin van de verdediger telt mee)

Als je voldoet aan alle bovenstaande voorwaarden zul je de rank van Expert meekrijgen.

**** Master-vaardigheden

16) Een gevorderde HoF maken. +100miljoen aan puin (enkel puin van de verdediger telt mee)

17) Een aanvalsvloot phalanxen.

18) Een hele melkweg doorkruisen met je (hoofd)vloot op ploffers. (max 50stelsels per dag)

18) top 100 algemene ranking + top 100 vloot

19) een aanval vertragen + spioneren op het oorspronkelijke ogenblik van aankomst + puin getimed ruimen.

20) een maan vernietigen

Als je voldoet aan alle bovenstaande voorwaarden, dan mag je jezelf Master noemen.

Iedereen die een bepaalde rank verwezenlijkt, mag vanaf dan ook anderen helpen in het behalen van diezelfde rank. Op deze manier kan iedereen diegene helpen die net iets minder ervaren is in ogame.


Laatst aangepast door op za maa 03, 2007 11:08 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
squashfreak




Aantal berichten : 7
Leeftijd : 34
Localisation : flaptop
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: re   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 19, 2007 8:04 pm

ik vind dat je vaardigheden goed zijn maar:
de ranken wel wat beter kunnen. Als je de tweede stap kan vind ik wel dat je
advanced ben en niet novice. Novice betekend de beginneling. en Rookie betekend de nieuweling. daar zit niet zoveel verschil in
dus ............

reactie aub
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ogame.nl
boomstronkje23




Aantal berichten : 7
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 19, 2007 9:20 pm

dus ik moet voor eeuwig in de wing blijven Crying or Very sad ik kan geen ninja doen als ik geen vloot heb he ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Floating Jet




Aantal berichten : 56
Leeftijd : 31
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 19, 2007 9:33 pm

ik kan geen recyclers op leeg puin afsturen, maar ik kan de aanvalsvloot wel zodanig vertragen dat ze een minuut voor de recyclers aankomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 19, 2007 10:45 pm

zoals je mss wel merkt, zat er een klein foutje in... Als je de eerste 10 vaardigheden beheerst, ben je main waardig en niet wing zoals eerst vermeld... Mn excuses daarvoor.

Voor de miners onder ons zal het misschien niet zo makkelijk zijn om de expert rang te verkrijgen, maar moet het sowieso mogelijk zijn als je een klein vlootje hebt. (wat later in het spel zeker het geval zal zijn)

als er verder nog iets is, zeg het maar, en @squashfreak: rang is aangepast naar Advanced
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
boomstronkje23




Aantal berichten : 7
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 2:04 pm

Floating Jet schreef:
ik kan geen recyclers op leeg puin afsturen, maar ik kan de aanvalsvloot wel zodanig vertragen dat ze een minuut voor de recyclers aankomen
omg spio crashen recylers sturen wachten en vloot sturen dat hij 3 sec voor de recs aankomt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
boomstronkje23




Aantal berichten : 7
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 2:05 pm

Magnus schreef:
zoals je mss wel merkt, zat er een klein foutje in... Als je de eerste 10 vaardigheden beheerst, ben je main waardig en niet wing zoals eerst vermeld... Mn excuses daarvoor.

Voor de miners onder ons zal het misschien niet zo makkelijk zijn om de expert rang te verkrijgen, maar moet het sowieso mogelijk zijn als je een klein vlootje hebt. (wat later in het spel zeker het geval zal zijn)

als er verder nog iets is, zeg het maar, en @squashfreak: rang is aangepast naar Advanced
en hoe kan een miner dan een top 100 vloot hebben in normale unis ok maa speeduni no way
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 26
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 2:58 pm

En wat wordt bedoeld met saven binnen 10 seconden, binnen 10 seconden van wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
boomstronkje23




Aantal berichten : 7
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 3:26 pm

mick schreef:
En wat wordt bedoeld met saven binnen 10 seconden, binnen 10 seconden van wat?
10 sec voordat de vijand zn vloot bij jouw is dus als er een vloot komt en hij is nog 10 sec verwijdert saven
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 5:35 pm

boomstronkje23 schreef:
Magnus schreef:
zoals je mss wel merkt, zat er een klein foutje in... Als je de eerste 10 vaardigheden beheerst, ben je main waardig en niet wing zoals eerst vermeld... Mn excuses daarvoor.

Voor de miners onder ons zal het misschien niet zo makkelijk zijn om de expert rang te verkrijgen, maar moet het sowieso mogelijk zijn als je een klein vlootje hebt. (wat later in het spel zeker het geval zal zijn)

als er verder nog iets is, zeg het maar, en @squashfreak: rang is aangepast naar Advanced
en hoe kan een miner dan een top 100 vloot hebben in normale unis ok maa speeduni no way

kweet het, miners zijn een ras apart Razz
maar er zal nog gesleuteld worden aan de vaardigheden. Maar voor die van expert kan ik wel zeggen dat je zonder vloot moeilijk een expert kan zijn in het hanteren en laten renderen van een grote vloot Wink
Want je zal bijvoorbeeld nooit tussen allemaal phalanxen moeten vliegen en met zo'n zaken leer je heel veel bij... Je kan wel een expert zijn in het minen. Maar die blinken dan vooral uit in het begin van een uni. Want zo neem je een goede start en voorsprong op de rest.
Maar denk ook dat het moeilijk is om de vaardigheden van een miner te testen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 5:41 pm

boomstronkje23 schreef:
mick schreef:
En wat wordt bedoeld met saven binnen 10 seconden, binnen 10 seconden van wat?
10 sec voordat de vijand zn vloot bij jouw is dus als er een vloot komt en hij is nog 10 sec verwijdert saven

idd Wink

das vooral belangrijk omdat het je vaak meer opbrengt als je tot de laatste moment kunt wachten om je vloot te saven. Zo zal je bv sneller een ninja kunnen doen, en je ontmoedigd de aanvaller op die manier. Als je dit 2 keren doet bij dezelfde speler is de kans groot dat hij de volgende keer niet veel moed meer zal hebben om je nog eens aan te vallen Wink

Verder test dit je reactiesnelheid en manuele vaardigheid, welke steeds van pas kan komen. Stel bv je logt in en je hebt nog 20 seconden. Dan is het zaak om kalm te blijven, en je vloot zo snel mogelijk te saven. Hoe beter je dit kan, hoe groter je kansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Floating Jet




Aantal berichten : 56
Leeftijd : 31
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 10:17 pm

boomstronkje23 schreef:
Floating Jet schreef:
ik kan geen recyclers op leeg puin afsturen, maar ik kan de aanvalsvloot wel zodanig vertragen dat ze een minuut voor de recyclers aankomen
omg spio crashen recylers sturen wachten en vloot sturen dat hij 3 sec voor de recs aankomt Very Happy

jaaa, maar de gene die ik aan het aanvallen ben, die heeft spio lvl 2.... dus... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nebula

Nebula


Aantal berichten : 43
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedi feb 20, 2007 11:50 pm

Floating Jet schreef:
boomstronkje23 schreef:
Floating Jet schreef:
ik kan geen recyclers op leeg puin afsturen, maar ik kan de aanvalsvloot wel zodanig vertragen dat ze een minuut voor de recyclers aankomen
omg spio crashen recylers sturen wachten en vloot sturen dat hij 3 sec voor de recs aankomt Very Happy

jaaa, maar de gene die ik aan het aanvallen ben, die heeft spio lvl 2.... dus... Crying or Very sad

Dat maakt niet uit hoor. Je stuurt gewoon 1 spionage sonde op aanvalsmissie naar de planeet die je wilt aanvallen. De sonde wordt vernietigd (tenzij er geen vloot of verdediging is), en er onstaat een ontzichtbaar puinveld. Daarna kun je je recyclers er op af sturen, en dan is het een kwestie van timen om te zorgen dat je vloot een paar seconden eerder komt.

Hopelijk is dit wat duidelijker, tenzij je wat anders bedoeld met de lvl 2 spionage techniek van je target Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensso H4L




Aantal berichten : 105
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 26, 2007 5:50 pm

duurt nog wel ffies voordat ik in de main mag maar ik groei wel erg hard Wink en die geplande aanvallen ben k erg goed in heb al een paar vlootjes gecrashed (eentje die mij kwam crashe was er namelijk bij toen de aanval begon dus k heb mijn vloot 3 seconde na zijn vloot laten aankomen op zijn planeet dat noem k nog enes een counter xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimema feb 26, 2007 6:03 pm

Jensso H4L schreef:
duurt nog wel ffies voordat ik in de main mag maar ik groei wel erg hard Wink en die geplande aanvallen ben k erg goed in heb al een paar vlootjes gecrashed (eentje die mij kwam crashe was er namelijk bij toen de aanval begon dus k heb mijn vloot 3 seconde na zijn vloot laten aankomen op zijn planeet dat noem k nog enes een counter xD)

idd, een counter is niet voor iedereen king
goed gedaan zou ik zo zeggen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Floating Jet




Aantal berichten : 56
Leeftijd : 31
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimedo maa 08, 2007 6:48 pm

Nebula schreef:
Floating Jet schreef:
boomstronkje23 schreef:
Floating Jet schreef:
ik kan geen recyclers op leeg puin afsturen, maar ik kan de aanvalsvloot wel zodanig vertragen dat ze een minuut voor de recyclers aankomen
omg spio crashen recylers sturen wachten en vloot sturen dat hij 3 sec voor de recs aankomt Very Happy

jaaa, maar de gene die ik aan het aanvallen ben, die heeft spio lvl 2.... dus... Crying or Very sad

Dat maakt niet uit hoor. Je stuurt gewoon 1 spionage sonde op aanvalsmissie naar de planeet die je wilt aanvallen. De sonde wordt vernietigd (tenzij er geen vloot of verdediging is), en er onstaat een ontzichtbaar puinveld. Daarna kun je je recyclers er op af sturen, en dan is het een kwestie van timen om te zorgen dat je vloot een paar seconden eerder komt.

Hopelijk is dit wat duidelijker, tenzij je wat anders bedoeld met de lvl 2 spionage techniek van je target Question

ooh, ok thnx
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensso H4L




Aantal berichten : 105
Registration date : 17-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimezo maa 11, 2007 12:40 pm

weer iets geleerd of niet...Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
tyror




Aantal berichten : 31
Registration date : 02-03-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimezo maa 11, 2007 2:36 pm

nog een kleine tip. je kunt het beste niet het puin gaan timen. dit is een speeduni wat dus inhoud dat mensen wat vaker online zijn dan in een andere uni. als je aanval er dan 1.20 over doet (bijvoorbeeld) doordat je puin timed heb je grote kans dat je target online is. gwoon snel aanvallen. niet iedereen checked elke half uur de melkweg dus je hebt grote kans dat je het puin gewoon hebt. verder is het ook handig om gelijk wat naraids na een crash te plannen waardoor de verdediger minder grondstoffen heeft om recyclers te bouwen (als hij on komt en er ligt nog puin)
Terug naar boven Ga naar beneden
Floating Jet




Aantal berichten : 56
Leeftijd : 31
Registration date : 18-02-07

van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitimezo maa 11, 2007 6:55 pm

jeee, ik word overspoeld door alle informatie lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





van PUREac naar PURE Empty
BerichtOnderwerp: Re: van PUREac naar PURE   van PUREac naar PURE Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
van PUREac naar PURE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PURE + PUREac kolonie
» Basis afspraken/regels PURE
» Update Vakantie mode /afwezigheid PURE

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PURE ogameforum :: PUREac (PURE academy)-
Ga naar: