PURE ogameforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PURE ogameforum

ogame is a fictional futuristic web-browser game
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 PURE + PUREac kolonie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jensso H4L




Aantal berichten : 105
Registration date : 17-02-07

PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitimema maa 12, 2007 8:07 pm

ik had het idee gekregen door D. Eldar als je kijkt 3:498 zie je een boel D. Eldar leden. ik vind dat wij dit messchien ook moeten doen. ik word bijvoorbeeld aangevallen door D. Eldar maar k ga hem niet terug aanvallen want er zijn iets van 14 planeten in de buurt.

als wij dit ook doen bijvoorbeeld in melkweg 7 of 8 gewoon iedereen 1 planeet dan kunnen de spelers die veel worden aangevallen daar goed opbouwen. een andere speler zou dan echt niet snel een lid aanvallen. ook al hebben we daar geen vloot maakt het niet uit het gaat om de omvang met hoeveel spelers we zijn zodat de zwakkere speler veilig kunnen spelen. de aanvaller die een zwak lid dan aanvalt krijgt een hele vloot van PURE dan op zich.

ben je het er mee eens zeg het even of weet je iets slimmers bijvoorbeeld een goede plek meld het even

ben je er tegen meld het ook

ik doe dit alleen maar om de ally sterker te maken en dat begint bij de zwakkere speler sterk te laten maken

MVG Jensso H4L
Terug naar boven Ga naar beneden
tyror




Aantal berichten : 31
Registration date : 02-03-07

PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitimedi maa 13, 2007 7:08 pm

ik denk niet dat het een goed idee is. ik denk dat je het hier alleen maar mee versterkt. je zult zowieso 1 of 2 manen daar moeten hebben omdat je anders weinig kunt doen betreft halten o.i.d. Want niet iedereen is de hele dag online dus als er aangevallen word zal dit niet gemeld worden.

verder zullen de mensen die niet goed kunnen saven of hun gs niet opmaken veel meer geraid worden (simpel omdat het spelers een kick geeft om een halve alliantie leeg te raiden zonder gepakt te worden (mij ook hoor)).
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensso H4L




Aantal berichten : 105
Registration date : 17-02-07

PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitimedi maa 13, 2007 10:05 pm

haha daar heb je wel gelijk in maarw e wachten gewoon af wat de rets vind ...Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 26
Registration date : 18-02-07

PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitimedi maa 13, 2007 11:23 pm

ik heb geen mening, zit nu opzich wel goed waar ik zit, en wil ik dan een planeet daar hebben dan moet ik er 1 verwijderen, en daar heb k niet echt zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitimewo maa 14, 2007 1:28 am

jep, tzelfde geldt voor mij... ik heb mijn vaste kolonies al uitgebouwd en eentje opgeven zou zonde zijn. (ze zijn ook allemaal boven de 200 velden behalve mn hp en eentje van 180 velden)
maar als er iemand in mn buurt wilt komen wonen, mag hij dat gerust doen, geen enkel probleem mee. Er zijn er zelfs nog een paar met mooie plaatsen als ik me niet vergis. Voor coords pm je me maar santa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
tyror




Aantal berichten : 31
Registration date : 02-03-07

PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitimewo maa 14, 2007 11:15 am

bij mij mag ook gwoon iemand komen zitten hoor
voor coords kun je altijd bereiken zeer mooie plekjes over (plaats 5,6)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PURE + PUREac  kolonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: PURE + PUREac kolonie   PURE + PUREac  kolonie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PURE + PUREac kolonie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» van PUREac naar PURE
» Basis afspraken/regels PURE
» Update Vakantie mode /afwezigheid PURE

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PURE ogameforum :: geef je mening! :: Suggesties-
Ga naar: