PURE ogameforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PURE ogameforum

ogame is a fictional futuristic web-browser game
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 een forum zoals ogame board?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Foxxy




Aantal berichten : 15
Registration date : 01-03-07

een forum zoals ogame board? Empty
BerichtOnderwerp: een forum zoals ogame board?   een forum zoals ogame board? Icon_minitimedo maa 01, 2007 7:10 pm

hey,

meschien een idee, de software van het ogame forum is heel leuk om te gebruiken, meschien ook een idee omdat hier te doen???

Zoja ^^ rara wie de software heeft.
En ook nog + punt ik kan het hosten Smile

Greetz,
foxxy

(nog in applicatie voor de wing allie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nebula

Nebula


Aantal berichten : 43
Registration date : 18-02-07

een forum zoals ogame board? Empty
BerichtOnderwerp: RE: een forum zoals ogame board?   een forum zoals ogame board? Icon_minitimedo maa 01, 2007 8:15 pm

Heb je echt de software Surprised Hopelijk heb je er niet voor betaald Razz

Ik heb wel wat verstand van forums, en volgens mij kun je met de software die bij het OGame forum wordt gebruikt wel ietjes meer dan bij een standaard phpbb forum Very Happy. Maar we zullen eerst met z'n allen moeten bespreken of we die software gaan gebruiken, of dat we dit forum houden. Die bestaat trouwens ook pas een paar weekjes Razz

Greetz,
Nebula

PS: ik moet ook maar es een host nemen Razz. Ik zeg al een paar maanden tegen mezelf dat ik een host ga nemen, maar kheb het nog steeds niet gedaan Razz. Kheb trouwens wel een goede, maar ook een goedkope host gevonden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxxy




Aantal berichten : 15
Registration date : 01-03-07

een forum zoals ogame board? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een forum zoals ogame board?   een forum zoals ogame board? Icon_minitimedo maa 01, 2007 8:16 pm

Nebula schreef:
Heb je echt de software Surprised Hopelijk heb je er niet voor betaald Razz

Ik heb wel wat verstand van forums, en volgens mij kun je met de software die bij het OGame forum wordt gebruikt wel ietjes meer dan bij een standaard phpbb forum Very Happy. Maar we zullen eerst met z'n allen moeten bespreken of we die software gaan gebruiken, of dat we dit forum houden. Die bestaat trouwens ook pas een paar weekjes Razz

Greetz,
Nebula

PS: ik moet ook maar es een host nemen Razz. Ik zeg al een paar maanden tegen mezelf dat ik een host ga nemen, maar kheb het nog steeds niet gedaan Razz. Kheb trouwens wel een goede, maar ook een goedkope host gevonden Very Happy


add me op msn en je kan een host van mij krijgen gratis xD
patje_ren@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

een forum zoals ogame board? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een forum zoals ogame board?   een forum zoals ogame board? Icon_minitimeza maa 03, 2007 11:13 pm

Interesting study
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Foxxy




Aantal berichten : 15
Registration date : 01-03-07

een forum zoals ogame board? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een forum zoals ogame board?   een forum zoals ogame board? Icon_minitimezo maa 04, 2007 5:21 pm

hij is al klaar alleen forums nog een groepen en we kunnen naar dat forum lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een forum zoals ogame board? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een forum zoals ogame board?   een forum zoals ogame board? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een forum zoals ogame board?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PURE ogameforum :: geef je mening! :: Suggesties-
Ga naar: