PURE ogameforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PURE ogameforum

ogame is a fictional futuristic web-browser game
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Scheiding Main en Wing

Ga naar beneden 
+3
squashfreak
Turner
Osiris
7 plaatsers

Hoe bepalen we wie er in de main blijft?
punten
Scheiding Main en Wing Vote_lcap57%Scheiding Main en Wing Vote_rcap
 57% [ 4 ]
ranking
Scheiding Main en Wing Vote_lcap0%Scheiding Main en Wing Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ervaring
Scheiding Main en Wing Vote_lcap29%Scheiding Main en Wing Vote_rcap
 29% [ 2 ]
eigen keuze
Scheiding Main en Wing Vote_lcap14%Scheiding Main en Wing Vote_rcap
 14% [ 1 ]
andere
Scheiding Main en Wing Vote_lcap0%Scheiding Main en Wing Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimeza feb 17, 2007 11:39 pm

zoals aangekondigd, zullen vanaf maandag sommige leden naar PUREac verhuizen. Dit om de alliantie leefbaarder te maken en de rondgaande wat te ontlasten.
Het enige wat nog besloten moet worden is waarwe de lijn gaan trekken...

-vlgs punten: vanaf hoeveel punten ben je goed genoeg om in de main te mogen?

-vlgs ranking: is ongeveer hetzelfde princiepe, maar kan toegepast worden op je eigen ranking binnenin de alliantie. Bv de 10 beste van de main mogen erin blijven..

-vlgs ervaring: moeilijk in te schatten als je die speler niet kent. Dus daarom mss een praktisch examen laten afleggen. Wel omslachtig maar wel accuraat.

-vlgs eigen keuze: vind je van jezelf dat je nog veel te leren hebt, kies je mss beter voor de wing.

-andere voorstellen...

Geef maar gerust jullie mening en breng je stem maar uit op de poll, samen gaan we een betere beslissing maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Turner




Aantal berichten : 44
Leeftijd : 67
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 12:52 am

Ik heb op punten gestemd omdat een ervaren speler ook razend snel stijgt en vanzelf overgaat naar de Main.

De vraag is alleen waar leggen we de grens en hoeveel mogen er maximaal in de Main? (mijn voorkeur is niet meer als hooguit 15 man in de main)
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 1:01 am

das wel waar, maar wat doe je dan bv met iemand die goed speelt, maar pas in januari bv begonnen is...

het wordt ingewikkelder he Very Happy

maar een max leden aantal is zeker een goed gedacht. we moeten er alleen voor zorgen dat de wing dan niet te vol wordt... dus 50-50 lijkt me ok en dan zittezn we op 2 keren 15 leden tot nog toe
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
squashfreak




Aantal berichten : 7
Leeftijd : 34
Localisation : flaptop
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re: Re:   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 1:52 am

ik vind ook dat de er volgens punten moet worden verdeeld

als er een speler net begonnen is en goed speelt des te sneller komt hij
in de main alli

als je een lat legt van zoveel k punten dan gaan spelers van de wing naar de main . als hun vloot is gechrashed dan gaan ze weer terug als ze niet genoeg punten hebben voor de mijn

greetz
squashfreak
________________________________________
Manen gegeven: 3
Manen gekregen: 2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ogame.nl
Maxgn1




Aantal berichten : 3
Leeftijd : 30
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Eigen keuze   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 10:29 am

ik vind eigenlijk dat er geen wing nodig is.
en als we er een krijgen vind ik dat je zelf mag weten of je er wel of niet ingaat:afro:

greeeetzzz Maxgn1:lol!:
Terug naar boven Ga naar beneden
boomstronkje23




Aantal berichten : 7
Registration date : 18-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 12:03 pm

ik heb ook op punten gestemd. ook al zal ik er nu nog buitenvallen dat trekt wel bij . Maar problemen met een wing zijn vaak communicatie . Omdat de main leden zich beter voelen zullen de wing leden nie snel om hulp vragen want dan krijgen de main leden gelijk maar ach moeten ze maar beter hun best doen:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Turner




Aantal berichten : 44
Leeftijd : 67
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 2:04 pm

Magnus schreef:
das wel waar, maar wat doe je dan bv met iemand die goed speelt, maar pas in januari bv begonnen is...

het wordt ingewikkelder he Very Happy

maar een max leden aantal is zeker een goed gedacht. we moeten er alleen voor zorgen dat de wing dan niet te vol wordt... dus 50-50 lijkt me ok en dan zittezn we op 2 keren 15 leden tot nog toe

Ik ben met de kerst gestart!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 26
Registration date : 18-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 3:55 pm

Ik heb op punten gestemd. Dit omdat ik denk dat gwoon de best optie is.
Hierbij dacht ik aan een minimum van 100k voor de main, deze zouden we na verloop van tijd kunnen verhogen (indien we dit nodig vinden). Verder denk ik ook dat we voor de main een max van 15 á 20 spelers moeten hebben.

Maar wat ik ook voorstel is dat wanneer de main volzit en iemand met 600k punten wil erbij dat die erbij moet kunne. Dus dat we vanaf een bepaald aantal punten mensen toch nog toelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimezo feb 18, 2007 4:26 pm

We moeten splitsen want ik wil niet dat PURE een massa-alliantie wordt. Want dat gaat alleen maar ten koste van de kwaliteit. Dan is het ook niet slecht om de meer ervaren spelers en de minder ervaren spelers te scheiden. Dan is er nog de communicatie, welke volgens mij geen probleem zou mogen zijn zolang je maar het forum als communicatiekanaal gebruikt; de chat zou hier de oplossing voor moeten zijn.

Verder had ik mss gedacht om met een paar leden de main te starten, en elke week iemand te laten overkomen. Dan is er mss een extra motivatie om het nog zo goed te doen in de wing. PUREac zou dienen om leden klaar te stomen voor de main als het ware. De basisvaardigheden zullen je aangeleerd worden en je zal deze actief moeten gebruiken en op die manier zal je vanzelf progressie maken. De uiteindelijke bedoeling is dat je niet meer gefarmed wordt en prima savet, want dat is de basis tot een goede account Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Osiris
Admin



Aantal berichten : 61
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimema feb 19, 2007 6:29 pm

Na beraad zijn we tot de volgende optie gekomen: de grens is 150K punten. Deze zal langzaam aan opgetrokken worden, maar als je sterk genoeg stijgt en kunt bewijzen dat je de meer geavanceerde vaardigheden beheerst zal er een uitzondering gemaakt worden.

maar meer hierover in ons nieuwe topic: 'van PUREac naar PURE'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pure.editboard.com
Jensso H4L




Aantal berichten : 105
Registration date : 17-02-07

Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitimeza maa 03, 2007 8:21 pm

ik vind zelf dat er messchien ook op de grote van de vloot gelet moet worden... als je heel erg veel def heb en het word gecrashed heeft die niks meer....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Scheiding Main en Wing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scheiding Main en Wing   Scheiding Main en Wing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scheiding Main en Wing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PURE ogameforum :: PUREac (PURE academy)-
Ga naar: